Kdo v resnici je Carl Dreams. Carline sanje: nekomercialni glasbeni projekt


Carline sanje - moldavski glasbeni projekt, ustanovljen leta 2012 v Kišinjevu. Gre za anonimno skupino pevcev in skladateljev, ki pojejo v romunščini, ruščini in angleščina. Med koncerti si vokalist skupine, da bi prikril svojo identiteto, nadene kapuco in Sončna očala in njegov obraz pokriva maska.


Carline sanje v svojem delu združuje več glasbenih stilov vključno s hip hopom, jazzom, rockom in popom. Prva pesem skupine Carla's Dreams je bila "Dă-te". Leta 2013 so v Romuniji Carla's Dreams skupaj z Inno izvedli pesem "P.O.H.U.I.", kasneje so izvedli pesem "Lumea ta" z Loredano, leta 2015 pa so izdali pesmi "Cum ne noi" in "Da, mamă" z Delio.
Konec maja 2016 je skladba "Sub pielea mea" zasedla prvo vrstico hit parade ruske trgovine iTunes Store. Istega leta, po rezultatih julija, je pesem zasedla prvo mesto v storitvi Yandex.Music v Rusiji.

Skupina, ki ji lahko pripišemo naziv "preboj leta", je še vedno zavita v tančico skrivnosti: nihče ne ve, kdo se skriva za masko "Carla's Dreams".


Po več kot enem letu, odkar so vstopili na glasbeni trg, je v Moldaviji in Romuniji radovednost javnosti presegla lestvice. Oboževalci skupine so predstavili najbolj drzne predpostavke in vse samo, da bi ugotovili, kdo je.


Tančico skrivnosti o imenu projekta Carla's Dreams so odgrnili člani skupine sami, izhaja iz imena moškega lika v romanih Johna le Carréja. izvirno ime lik - Carla. Poleg tega je beseda "Karla" akronim, katerega dešifriranje člani projekta obljubljajo, da bodo nekega dne javno objavili.


Od ustanovitve leta 2012 nihče ni videl njihovega pravega obraza. Solist, kot tudi preostali člani skupine Carla's Dreams, pojejo s poslikanimi obrazi, očali in kapucami na glavi. To je njihova izbira, kajti na koncu je pomembna le glasba, besedilo. Anonimnost na začetku ni bila videti kot način pridobivanja priljubljenosti, ko pa se je to zgodilo, je veljalo za marketinško strategijo. Člani skupine so mnenja, da jih v veliki meri razbremeni stresa javno življenje.


Vendar se pravi paparaci niso umirili, dokler niso izvedeli identitete solista, izkazalo se je, da je Andrei Tsarush, nekdanji član skupine "In Quadro", rojen 25. oktobra 1984 v mestu Slobodzeya, Republika Moldavija. Uspeh je dosegel z lansiranjem pravih uspešnic z Inno, Loredano Grozo in Delio. Diplomiral je na Fakulteti za javno pravo v Kišinjevu.


Prvo delo, ki ga je izdal Carla's Dreams, je bil "Dă-te" ("Get Out"). Marca 2013 je skupina posnela videospot za pesem "P.O.H.U.I" v sodelovanju z romunsko pevko Inno in jo nekoliko spremenila. Skupina se razlikuje od drugih domačih umetnikov, saj uporablja personaliziran sleng, besedila o realnosti Vsakdanje življenje, pa tudi dejstvo, da uporablja več glasbenih stilov.


Svoj prvi album so izdali v v elektronski obliki. Prvi video spot je nastal v sodelovanju z Daro. Leta 2013 so Carla's Dreams začeli svoj projekt v Romuniji, v sodelovanju z Inno, predstavo "P.O.H.U.I." itd.


Člani skupine imajo odlične načrte za prihodnost, slava zanje ni vrednota sama po sebi. Zanima jih razvoj in priljubljenost projekta in delajo v smeri tega cilja, brez glasbene teorije, delajo, kar jim je všeč.


Nedavno so bili imenovani za "najbolj priljubljene med anonimneži", kar je ocena zaslug njihovega skupnega prizadevanja, da bi poslušalcem in gledalcem prinesli z odra pomembna vprašanja vsakdanjega življenja v ustrezni glasbeni obliki.

Biografija

Do danes se pojavljajo govorice o nekdanjem članu skupine "In Quadro" Andreju Tsarushu, ki naj bi bil pevec skupine Carla's Dreams.


28 letni mladenič ni potrdil, ki je del projekta Carline sanje, pa ni povedal, kdo točno se skriva pod masko.


V številnih intervjujih je Carla's Dreams večkrat izjavil, da je malo verjetno, da bo kdaj razkril skrivnost. Po njegovem mnenju je to edini način, da ohranijo svojo individualnost.


Vsi, ki so sodelovali s skupino, so bili vnaprej opozorjeni, da pod nobenim pogojem nimajo pravice razkriti identitete pevke Carla's Dreams.

Intervju s pevcem skupine Carla's Dreams: Bolezen sem grda, zato skrivam obraz

V prvem odkrit intervju izvajalec uspešnice Sub Pielea Mea je za Life povedal, zakaj skriva svojo identiteto.
Senzacionalna uspešnica Sub Pielea Mea - Eroina skupine Carla's Dreams je že sedem mesecev na vrhu osrednjih evropskih lestvic.poslikanih obrazov v temna očala in kapuce.V tujem tisku je skupina že dolgo označena za fenomen - nihče ve, kako izgledajo njeni člani in kako se imenujejo. ekskluzivni intervju Solist skupine je Life povedal o tem, kako je nastal glasbeni projekt in zakaj so njegovi člani prisiljeni skrivati ​​svoje obraze.


Ste prvič v Moskvi?


Da, prvič sem v Moskvi z delom svoje skupine. Prišli smo za tri dni - samo izvideti situacijo. Še nikamor mi ni uspelo. Res je, nekaj fantov je bilo včeraj v klubu. Ampak nisem šel - moral sem se dovolj naspati, pred letom sem celo noč preživel v studiu, tako da nisem imel nobene želje, da bi nekam šel, kljub dejstvu, da sem bil prvič v Moskvi.


Skupina se imenuje Carla's Dreams, kdo je torej Carla?


Dokler projekt obstaja, ne bom povedal, ali je bil poimenovan po kakšni deklici ali ne. Lahko samo rečem, da je bil v romanu Johna Le Carréja tak lik, Karla, vohunka, o kateri se ni vedelo tako rekoč nič. Absolutno ustreza našemu projektu.


Ste si slikali obraz že od samega začetka projekta?


Ideja je bila naša in nikakor ni nova. Obstajal je le problem in treba ga je bilo rešiti. Težava je bila v tem, da ne želimo javnega življenja. Ne zanima nas Okusite in predstavniške klepetalnice »Hangout«. Sprva je šlo za internetni projekt. Prav nobene komunikacije z novinarji ni bilo. Tudi ko je projekt zrasel in postal priljubljen. Potem se je pojavil nujnost narediti vsaj en koncert. Prišlo je do težave: nisem hotel iti ven tak, kot sem. Seveda bi se rada pohvalila, da sem tako dobra tržnica, pa nisem. Zavedam se, da je zdaj videti ravno kot kompetentna PR poteza, če kdo misli, da sem tako pametna, je to zame samo plus.


Govori se, da skrivate obraz zaradi težav s kožo.


Da, potrjujem, da izgledam zelo slabo. Sem bolestno grda, zato se skrivam. Samo ljudem ne želim pokvariti razpoloženja. Ampak, resno, z mojim zdravjem je vse v redu, tudi s kožo.


Imate zaradi zasebnosti vsakič istega vizažista?


Sami se ličimo. Štiri leta so se že učili ličiti sami. Vizažist pride le, ko potrebujemo bolj zapleten make-up, na primer iz lateksa. Takrat se spremeni oblika ličnic, a to so že perverzije, včasih pa posežemo po njih. Samo zato, ker si tako želimo, je kul spremeniti svoj videz.


Vedno na odru drugačen znesekčlovek, koliko članov ima tvoj bend?


Nismo bend, smo projekt. Več kot dva ducata nas je. Projekt ima tako glasbeno komponento kot še nekaj drugih, o katerih ne bom govoril, združuje pa krog ljudi. Ti ljudje niso v isti državi, saj že 16 let živimo v 21. stoletju, marsikaj se da narediti na daljavo. Zato nekomu ni treba leteti iz Kijeva v Bukarešto ali iz Kišinjeva v Kijev, da bi nekaj izmislil, pisal ali samo govoril. Na srečo imamo internet. Na koncertih so glasbeniki običajno drugačni. Lahko nas je 8 - to je največ, pa 5, 6 in celo 3. Odvisno od lokacije in koncertov. Ti ljudje so popolnoma brezosebni, ne obstaja nekaj takega, kar bi ta bobnar ali ta kitarist izvajal. Pevec se na žalost ne spreminja, ja, tehnično je to težko narediti.


V času obstoja skupine je z vami sodelovalo veliko tretjih oseb, kako spremljate uhajanje informacij?


Nemogoče je popolnoma odpraviti uhajanje informacij. V Moldaviji poznam vsaj tri novice, ki so zelo zabavne. V tisku, takoj ko me niso poklicali: Andrej, Roma in Sergej. Dokazovanje identitete je zelo težko. Zelo se moraš potruditi, takih ljudi še nisem srečal. Poleg tega obstaja pravna komponenta - razkritje informacij bo drago. Celo nespodobno drago. Poleg tega izbiramo ljudi, ki stvari vidijo enako kot mi. Še na eno stvar sem ponosen - to je, da javnost v Moldaviji in Romuniji bojkotira novice, ki se začnejo z besedami "ugotovili smo identiteto pevke skupine Carla" s Dreams ". Ljudje objavljajo takšne novice, in takoj prepovejo, objave pa je veliko sovražnikov, ki širijo te novice, javnost noče vedeti, kdo smo, zato novinarji izgubijo zanimanje, ker ni povpraševanja po teh novicah.


Kako se bo spremenilo življenje skupine, če bodo vaša imena preklicali zaupnost?


Če nas kdo želi prizadeti, je to njegova stvar. To bo povzročilo velike socialne nevšečnosti. Spremenilo bo življenjski slog. Nočem biti znan tudi zato, ker je drago biti slaven. Nočem se kupovati modna oblačila in hoditi na družabna srečanja. Družabno življenje zahteva nekaj standardov: kako naj se oblečem, kam naj grem in komu se smejim. Nočem se nikomur nasmejati samo zato, ker je to dobro za posel ali ker je grdo ne smejati se.


A se je izkazalo, da gre za dvojna merila?


Se strinjam. Mislim, in večina ljudi misli, da je resnica nekje vmes. Bolj relativno ko gledaš na stvari, mirnejše in lažje je zate življenje. No, ja, zgodi se tako in tako: tako pri nas kot pri vas.


Tuji novinarji trdijo, da si bivši član Moldavska skupina In Quadro, ki jo je produciral Alexander Russo. Kaj lahko rečete o tem?


Poznam Aleksandra Russoja in Ivana Lazolvana - ta je član te skupine. Dejstvo je, da je pred nekaj leti novica, da sem bivši solist ali član te skupine. Eden od članov skupine In Quadro - Andrey - je na nek način dejansko delal z nami. Nekako so ga novinarji poklicali in povprašali o tem, odgovoril jim je nekaj nerazločnega in tako se je pojavila novica. Zato me imajo za Andreja. Odgovorno izjavljam, da temu ni tako! Nikoli nisem bil član skupine In Quadro in z njo nimam nobenega odnosa.


Kako znaš tako dobro rusko?


Nekateri mislijo, da imam sorodnike v Rusiji. Nimam ruskih korenin. Jaz in nekateri izmed fantov smo iz Kišinjeva in precej jih je večina prebivalstvo tekoče govori rusko. Poleg tega je bil pred razpadom ZSSR vaš jezik naš državni jezik. No, poleg tega je svojo vlogo odigral tudi vpliv medijev iz Rusije. Zdaj je v projektu nekaj fantov iz Romunije, nekaj iz Ukrajine, zdaj bom morda vzel iz Rusije.


V nekaj dneh boste imeli izdajo nova pesem, povej o tem.


Pa pesem je tako-tako. Ne, pravzaprav je zelo kul. Ideja je lepa. Skladba se bo imenovala "Triangle" ali "Triangles", nismo se še odločili. Toda posnetek je že domišljen: z moralnega vidika bo gledalec zelo težko ugotovil, za koga je. Vsi imajo prav.

Diskografija:

Albumi


Hobsonova izbira (2012)
D.A. N.U. NA. (2014)
NGOC (2016) podnapisi - zvlecite podnapise


Pesmi


Raslabon
“Izbiramo živeti” (feat. DARA)
Inima
"Umetnost ljubezni ..."
"Muha"
"Zid…"
"Zemlja se vrti"
"Če ..."
"Na razpotju"
"Moja punca"
Născut v Moldaviji
"Cântec de leagăn"
"In Love" (feat. DARA)
Hobsonova izbira
"Mama"
Tata
"Dă-ti-n chizda mă-tii"
"Pentru cei ce pot"
"Rdeče barve"
"Scrisoare fratelui mai mic"
P.O.H.U.I. (feat. INNA)
"Pogrebni obraz"
"Lumea ta" (feat. Loredana)
"Tempus fugit"
"sreda"
"Iz visokega"
slovo
"Tempus fugit 2"
"Numai tu"
"Ești altfel"
Atat de liberi
"Neljubljen"
"Rățușca"
"Maistai"
"Fie ce-o fi" (feat. Dara, INNA & Antonia)
"Rachete" ("Rakete")
"Cum ne noi" (feat. Delia)
"Da, mamă" (feat. Delia)
"Tempus fugit 3"
"Zarplata" (#Ci-ta-na-na-na)
"Te rog" (feat. INNA)
"Sub pielea mea"
Aripile
Acele
"Unde"
"Suna-ma" (feat. Antonia)
"Trikotniki"


Carla's Dreams - Sub Pielea Mea | #eroina (uradni video)


Carla's Dreams - Sub Pielea Mea (Midi Culture Remix)


leta

2012 - danes čas

Država

Moldavija Moldavija

Mesto Jeziki pesmi oznaka

Cat Music, Global Records

K:Wikipedia:Članki brez slik (tip: ni določen)

Konec maja 2016 je skladba "Sub pielea mea" zasedla prvo vrstico hit parade ruske trgovine iTunes Store. Istega leta, po rezultatih julija, je pesem zasedla prvo mesto v storitvi Yandex.Music v Rusiji.

Mediji so že večkrat poskušali izvedeti identiteto pevca skupine. Po eni različici se pod masko skriva Andrej Ceruš (Andrei Ţăruş), ki je pred tem ustanovil skupino In Quadro. Sam pevec skupine Carla's Dreams to zanika, čeprav ugotavlja, da je Andrej nekaj časa sodeloval z njimi. V intervjuju je pevka skupine Carla's Dreams izjavila: " Nikoli nisem bil član skupine In Quadro in z njo nimam nobene zveze. .

Diskografija

Albumi

  • Hobsonova izbira (2012)
  • D.A. N.U. NA. (2014)
  • NGOC (2016)

Pesmi

  • Raslabon
  • “Izbiramo živeti” (feat. DARA)
  • Inima
  • "Umetnost ljubezni ..."
  • "Muha"
  • "Zid…"
  • "Zemlja se vrti"
  • "Če ..."
  • "Na razpotju"
  • "Moja punca"
  • Născut v Moldaviji
  • "Cântec de leagăn"
  • "In Love" (feat. DARA)
  • Hobsonova izbira
  • "Mama"
  • Tata
  • "Dă-ti-n chizda mă-tii"
  • "Pentru cei ce pot"
  • "Rdeče barve"
  • "Scrisoare fratelui mai mic"
  • P.O.H.U.I. (feat. INNA)
  • "Pogrebni obraz"
  • "Lumea ta" (feat. Loredana)
  • "Tempus fugit"
  • "sreda"
  • "Iz visokega"
  • slovo
  • "Tempus fugit 2"
  • "Numai tu"
  • "Ești altfel"
  • Atat de liberi
  • "Neljubljen"
  • "Rățușca"
  • "Maistai"
  • "Fie ce-o fi" (feat. Dara, INNA & Antonia)
  • "Rachete" ("Rakete")
  • "Cum ne noi" (feat. Delia)
  • "Da, mamă" (feat. Delia)
  • "Tempus fugit 3"
  • "Zarplata" (#Ci-ta-na-na-na)
  • "Te rog" (feat. INNA)
  • "Sub pielea mea"
  • Aripile
  • Acele
  • "Unde"
  • "Suna-ma" (feat. Antonia)
  • "Trikotniki"
  • "nepopolno"

Video posnetki

Napišite oceno o članku "Carla's Dreams"

Opombe

Povezave

Odlomek, ki opisuje Carline sanje

"Ker vem, da se ne bo končalo."
- Zakaj veš? Ne, mama, ne povej mu. Kakšna neumnost! - je rekla Natasha v tonu osebe, ki ji želijo vzeti premoženje.
- No, ne bom se poročil, zato ga pusti, če se on zabava in jaz se zabavam. Nataša je z nasmehom pogledala mamo.
"Nisem poročen, ampak tako," je ponovila.
- Kako je, prijatelj?
- Ja, je. No, zelo je potrebno, da se ne bom poročil, ampak ... tako.
"Tako, tako," je ponovila grofica in se, tresoč se z vsem telesom, zasmejala s prijaznim, nepričakovanim smehom starke.
- Nehaj se smejati, nehaj, - je zavpila Natasha, - stresaš celotno posteljo. Strašno si mi podoben, isti smeh ... Čakaj malo ... - Zgrabila je obe roki grofice, poljubila kost mezinca na eni - junij, in še naprej poljubljala julij, avgust na drugi roki . - Mami, je zelo zaljubljen? Kaj pa tvoje oči? Ste bili tako zaljubljeni? In zelo lepo, zelo, zelo lepo! Samo ne po mojem okusu - ozka je, kot ura v jedilnici ... Ali ne razumete? ... Ozka, saj veste, siva, svetla ...
– Kaj lažeš! je rekla grofica.
Nataša je nadaljevala:
- Ali res ne razumeš? Nikolenka bi razumela... Brezuha - tista modra, temno modra z rdečo, pa še štirikotna je.
»Tudi ti se spogleduješ z njim,« je rekla grofica v smehu.
»Ne, izvedel sem, da je prostozidar. Lep je, temno moder z rdečim, kako si razlagaš ...
»Grofica,« se je zaslišal grofov glas izza vrat. - Ali si buden? - Natasha je skočila bosa, zgrabila svoje čevlje v roke in stekla v svojo sobo.
Dolgo ni mogla zaspati. Ves čas je razmišljala o tem, da nihče ne more razumeti vsega, kar ona razume in kar je v njej.
"Sonya?" je pomislila ob pogledu na spečo, zvito mačko z njeno ogromno kitko. »Ne, kje je! Ona je krepostna. Zaljubila se je v Nikolenko in noče vedeti ničesar več. Mama ne razume. Neverjetno, kako pametna sem in kako … ona je prijazna,« je nadaljevala in se sama s sabo pogovarjala v tretji osebi ter si predstavljala, da o njej govori neka zelo pametna, najbolj pametna in najbolj inteligentna oseba. dober človek... »Vse, vse je v njej,« je nadaljeval ta mož, »je nenavadno pametna, sladka in potem dobra, nenavadno dobra, spretna, odlično plava, jezdi in njen glas! Lahko rečeš čudovit glas!" Zapela je svoj najljubši glasbeni stavek iz opere Kherubinievskaya, se vrgla na posteljo, se nasmejala ob veseli misli, da bo kmalu zaspala, zavpila Dunyashi, naj ugasne svečo, in preden je Dunyasha uspela zapustiti sobo, je že prešla v drug, še srečnejši svet sanj., kjer je bilo vse tako enostavno in lepo kot v resnici, le bolje je bilo, ker je bilo drugače.

Naslednji dan je grofica, ko je povabila Borisa k sebi, se z njim pogovorila in od tega dne je prenehal obiskovati Rostove.

31. decembra, na predvečer novega leta 1810, le reveillon [nočna večerja], je bil ples pri Katarininem plemiču. Žoga naj bi bila diplomatski zbor in suveren.
Na Promenade des Anglais je znamenita hiša nekega plemiča zasijala v neštetih lučeh razsvetljave. Na razsvetljenem vhodu z rdečim blagom je stala policija, pa ne samo žandarji, ampak načelnik policije na vhodu in desetine policistov. Vozovi so odpeljali in vedno znova so prihajali novi z rdečimi lakaji in s pernatimi lakaji na klobukih. Iz vagonov so prihajali možje v uniformah, zvezdah in trakovih; dame v satenu in hermelinu so se previdno spuščale po hrupno položenih stopnicah ter naglo in neslišno šle mimo tkanine vhoda.
Skoraj vsakič, ko je pripeljala nova kočija, je med množico tekel šepet in snemali so klobuke.
- Suveren? ... Ne, minister ... princ ... odposlanec ... Ali ne vidite perja? ... - se je oglasilo iz množice. Eden iz množice, oblečen bolje od drugih, se je zdelo, da pozna vse in je po imenu poklical najplemenitejše plemiče tistega časa.
Tretjina gostov je že prispela na ta ples, Rostovovi, ki naj bi bili na tem plesu, pa so se še vedno naglo pripravljali na obleko.
V družini Rostov je bilo veliko govoric in priprav na ta ples, veliko strahov, da vabilo ne bo prejeto, obleka ne bo pripravljena in se ne bo vse izšlo tako, kot bi moralo.
Skupaj z Rostovi je odšla na ples Marja Ignatievna Peronska, prijateljica in sorodnica grofice, suha in rumena dekla starega dvora, ki je vodila provincialne Rostove v najvišji peterburški družbi.
Ob 22. uri naj bi Rostovi poklicali častno deklico v vrt Tavride; in medtem je bilo že pet minut do desetih, mlade dame pa še vedno niso bile oblečene.
Natasha je šla na prvo veliko žogo v svojem življenju. Tisti dan je vstala ob 8. uri zjutraj in bila cel dan v mrzlični anksioznosti in aktivnosti. Vsa njena moč je bila od samega jutra usmerjena v to, da so bili vsi: ona, mama, Sonya oblečeni na najboljši možni način. Sonya in grofica sta popolnoma jamčili zanjo. Grofica naj bi nosila žametno obleko masaka, na sebi sta imeli dve beli dimljeni obleki na rožnatih, svilenih prevlekah z vrtnicami v korsaži. Lase je bilo treba počesati a la grecque [grško].

Še nikoli ni bilo časa, ko bi bilo toliko povedati, a le redkim uspe. Danes je biti nadarjen in neuspešen paradoks. Ljudje XXI stoletja se odpirajo doslej neznane priložnosti, ki pa jih večina velikodušno zanemarja. Lahko vas slišijo, še posebej, če veste, o čem govorite.

"Carla" s Dreams "je anonimni glasbeni projekt, ki je dobil javno odobritev precej hitro, in ko slišite njihove pesmi, niste presenečeni. Njihova glasba in besede zadenejo, kamor morajo - očitno je to ena od lastnosti umetnosti brez primesi denarja V tem intervjuju je pevka "Carla's Dreams" odprla tančico skrivnosti nad skupino. Res je, njegovi odgovori postavljajo še več vprašanj.

Če poguglate "Carla" s Dreams", se poleg vas prikaže povezava do serije ameriških "Interns" in ime dirkalnega konja. Kaj je razlog za takšno ime skupine?

Beseda "Carla" ima prepis, vendar ga za zdaj ne bomo razkrili. Poleg tega je to ime omogočilo ponastavitev vseh okvirjev in oznak. Carla ima lahko v glavi najrazličnejše misli in najrazličnejše sanje.

Povejte nam o svoji ekipi.

"Carla" s Dreams "je glasbeni projekt, ki smo ga ustvarili mi, ki ga promoviramo s pomočjo podobno mislečih ljudi. Ni nas veliko, le nekaj ljudi. Naše delo je neosebno, ne poznamo se na pogled, ampak vsak od nas je sestavni del projekta.

Kaj je bistvo zaprtih projektov?

Obstajata dve glavni načeli: brez informacij o viru (glasba, besedilo itd.) in brez koncertna dejavnost razen za zaprte dogodke.

In ali so se člani ekipe strinjali, da je vsa vaša dejavnost anonimna?

Ja, vse je zanimalo. Hrbtenica ekipe deluje čisto dobro, nekatere stvari pa posredujemo strokovnjakom od zunaj. Tudi sami ne nasprotujejo tovrstnemu sodelovanju – navsezadnje to ne spremeni njihovega plačila.

Kako v tem primeru pripravite materiale?

Besedila in glasbo pišemo sami – sicer bi to pomenilo razkritje projekta. Ne vlečemo miksanja in masteringa, smo prijatelji s tistimi, ki zmorejo. Z njimi že dolgo sodelujemo, ti ljudje so že postali del projekta. Priprava vsega gradiva je trajala nekaj več kot dve leti, zdaj jih imamo na voljo okoli 40 pripravljene melodije. Za nekatere je to dolga doba, zame pa je izjemno pomembno, da sem prepričan, da sem dosegel maksimalen rezultat. Na primer, pesem "Dežuje" je bila ponovno posneta 6-krat, vendar rezultat izpolnjuje vse zahteve.

Kaj te navdihuje? Ko jo poslušam, se mi zdi, da sem jo že nekje slišala.

Da, tako je. Dejstvo je, da ne ustvarjamo nečesa bistveno novega. Vsaj za zdaj. To je naša interpretacija glasbe, ki nam je všeč. Lepo je, da se ljudje družijo z drugimi, več znani izvajalci, To je kompliment.

Spletna stran muligambia.com je postala platforma za ustanovitev in promocijo skupine. Zakaj?

To je spontana odločitev. Odločili smo se, da bomo svoje pesmi promovirali na vse možne načine, poslali smo jih več kot 20 ljudem, ki so storili, kar se jim je zdelo potrebno, da bi jih pripeljali v internetni prostor. Corneliu Bucataru (mix, mastering) se je odločil, da eno izmed njih pošlje administratorju muligambia.com, saj je ta stran ena najbolj obiskanih v Moldaviji, ta pesem pa je, milo rečeno, ustrezala njihovemu formatu. "Dăti-n ch***a mătii" je postala celo njihova himna. V mnogih pogledih smo ta rezultat dosegli prav zaradi njihove pomoči.

Na vašem YouTube kanalže več kot 170.000 ogledov, komentarji so več kot odobravajoči, očitno je bila promocija učinkovita. Kakšni so občutki?

Dvojno. Ko smo začeli, nismo imeli nobenih pričakovanj, prvi naročnik na YouTubu je veljal za 100-odstotno zmago. Presenetljivo je bilo, da se zadeva ni ustavila pri tem. To dejstvo seveda veseli, a tudi otežuje našo nalogo: poslušalci imajo določena pričakovanja, mi pa moramo vzdrževati lestvico kakovosti. Čeprav to izzove bolj izvirne ideje.

Zakaj si anonimen? Zakaj ste zaprt projekt?

Motivov je več. Prvič, možno je, da bomo kmalu naredili material, ki ga je bolje objaviti neosebno. Drugič, ne potrebujemo pretirane pozornosti do sebe - ta doba je minila. Anonimnost omogoča, da ostanemo svobodni. Pomembno nam je, da promoviramo glasbo, ne sebe.

Ne pozabite, da vsaka oseba določi okvir, s katerim je projekt povezan. Nekateri si težko predstavljajo, da ista oseba poje "Dăti-n ch***a mătii" in pesem "Wall". Ne maramo meja, svobodni smo v temah in stilih, naj vidi vsak, kdor hoče.

Če govorimo o neosebnem materialu, obstajata dve možnosti: ali gre za nekaj skrajno žaljivega ali pa je v nasprotju s "sistemom".

Če pobrskaš, lahko v vsaki pesmi najdeš kaj političnega. Ljudje zelo pogosto racionalizirajo in osmišljajo pesmi, ki jih ni in jih ne bi moglo biti. Takole bom rekel - vsak bo vzel svoje. Za nekatere bo pomen žaljiv, za druge - himna proti sistemu, tretji pa ne bodo videli ničesar. Vemo, kaj želimo sporočiti, in prepričan sem, da bo nekdo razumel, pa čeprav eden od stotih.

Vaše pesmi so brezplačne za prenos. Zakaj je brezplačen? Za večino je glasba posel.

Podarjeno mi je bilo brezplačno, menim, da nimam pravice zahtevati denarja za to. Prispevajo vsi udeleženci projekta, pa naj bo prosti čas ali denar. Morda bodo nekega dne "Carla" s Dreams "donosne, vendar za to obstaja nekaj pogojev, ki ne bodo uresničeni kmalu ali morda nikoli. Nimamo končnega cilja.

Ali računate na to, da boste nekoč lahko živeli samo z glasbo?

Ne, ne štejem. Nikoli ne računam na nič. imam Zaposlitev za polni delovni čas, ki ni povezan z glasbo, malo ljudi ve za moj hobi. V nekem smislu imam dve življenji. Zame je bolj zanimivo - zakaj bi dvakrat zgradil isto stvar? Dejstvo je, da ima okolje zelo velik vpliv na vse nas, ne pa na anonimneža. V obeh "podobah" sem resničen, v ustvarjalnosti pa je velik plus - tam sem brez vpliva okoliščin.

Kaj je napovedovala vaša glasbena kariera?

Začel bom od daleč. Verjamem, da se pravzaprav nič ni spremenilo od pradavnine in arhetipov družbeni red ostala enaka. Prepričan sem, da ste opazili, da včasih čas teče počasneje kot običajno. Takšno stanje nekakšnega transa običajno povzročijo ljudje, so kot sodobni šamani. Želim doseči, da čas ljudi teče drugače. In za to imam samo eno priložnost - glasbo.

Ne delajte brez vprašanja o načrtih za prihodnost. Pripravljate posnetek, delite podrobnosti.

Pojavilo se bo zelo kmalu, čez približno mesec dni. Posnetek je precej čuden. vsaj, ideja ni ravno mainstreamovska. Pesem še ni izdana, delo na njej poteka vzporedno. Na voljo bo drugačna tema in drugačen pristop, spremljajte posodobitve strani

Kot pravi life, se pod masko skriva Andrej Tserush, nekdanji član skupine In Quadro, do zdaj je bila ta različica najbolj priljubljena v medijih.

Ob prihodu na moskovske radijske postaje in televizijske kanale na uradu za prehode se je glavni pevec skupine Carla's Dreams predstavil kot ime enega od udeležencev projekta - Pietro Catolin. Na zahtevo varnostnega osebja, naj predloži osebni dokument, je umetnik v opravičilu skomignil z rokami in odšel v studio na eter. Če publikacija ali televizijski kanal ni bil zadovoljen s povečano tajnostjo rusko govorečega fanta v maski, je vodja skupine ponudil snemanje intervjuja na nevtralnem ozemlju. Potem ko je sperla barvo z obraza, se zvezdnica ni pojavila v javnosti obkrožena s svojimi glasbeniki, ki se za razliko od njega ne ličijo vedno. Moldavska zvezda izogibal se je celo družbi lastnega menedžerja, ki so ga oboževalci začeli prepoznavati: moški so po vrsti zapuščali hotel in se kasneje srečali na običajnem mestu. (življenje)

Andrej Tserush - drugi z leve

V pogovoru za Life je strokovnjak za dešifriranje obraznih potez, ki je primerjal obraz zamaskiranega moškega z obrazom Andreja Tsarusha, povedal, da ni dvoma, da gre za isto osebo.

- Oblika obraza je popolnoma enaka. Razdalja med usti in nosom je enaka. Velikost ust, oblika ustnic. Enako razdaljo, kot štrli nos. Fa-ling linije gredo iz nosu, sodeč po kitajski fiziognomiji, so pri njem enako izrazite. Nosnici sta začrtani, enaki sta tudi ličnici. Celo govorijo enako. To je stoodstotno ista oseba! Ni dvoma!- je dejala fiziognomistka Svetlana za Life.

Če želite tukaj videti podobnosti, morate biti pravi strokovnjak. Radi ga sprejmemo le kot eno od različic in pustimo, kot v primeru Banksyja, da novinarji še naprej ugibajo, oboževalci pa čakajo na novo ustvarjalnost.

Senzacionalna uspešnica Sub Pilea Mea - Eroina skupine Carla's Dreams je že sedem mesecev na vrhu osrednjih evropskih lestvic. Moldavska ekipa je hitro prodrla v svetovni šovbiznis ne le zaradi nepozabnega repertoarja, ampak tudi zaradi nenavadne podobe. V javnosti se glasbeniki vedno pojavljajo z naslikanimi obrazi v temnih očalih in kapucah. V tujem tisku je skupina že dolgo označena za fenomen - nihče ne ve, kako so videti njeni člani in kako jim je ime. V ekskluzivnem intervjuju za Life je solist skupine spregovoril o tem, kako je nastal glasbeni projekt in zakaj so njegovi člani prisiljeni skrivati ​​svoje obraze.

Ste prvič v Moskvi?

Da, prvič sem v Moskvi z delom svoje skupine. Prispeli smo za tri dni – samo da raziščemo situacijo. Še nikamor mi ni uspelo. Res je, nekaj fantov je bilo včeraj v klubu. Ampak nisem šel - moral sem se dovolj naspati, pred letom sem celo noč preživel v studiu, tako da nisem imel nobene želje, da bi nekam šel, kljub dejstvu, da sem bil prvič v Moskvi.

Skupina se imenuje Carla's Dreams, kdo je torej Carla?

Dokler projekt obstaja, ne bom povedal, ali je bil poimenovan po kakšni deklici ali ne. Lahko samo rečem, da je bil v romanu Johna Le Carréja tak lik, kot je Karla - vohun, o katerem ni bilo praktično nič znanega. Absolutno ustreza našemu projektu.

Ste si slikali obraz že od samega začetka projekta?

Ideja je bila naša in nikakor ni nova. Obstajal je le problem in treba ga je bilo rešiti. Težava je bila v tem, da ne želimo javnega življenja. Družabno življenje in šovbiznis druženja nas ne zanimajo. Sprva je šlo za internetni projekt. Prav nobene komunikacije z novinarji ni bilo. Tudi ko je projekt zrasel in postal priljubljen. Potem je bilo nujno narediti vsaj en koncert. Prišlo je do težave: nisem hotel iti ven tak, kot sem. Seveda bi se rada pohvalila, da sem tako dobra tržnica, pa nisem. Zavedam se, da je zdaj videti ravno kot kompetentna PR poteza, če kdo misli, da sem tako pametna, je to zame samo plus.

Govori se, da skrivate obraz zaradi težav s kožo.

Da, potrjujem, da izgledam zelo slabo. Sem bolestno grda, zato se skrivam. Samo ljudem ne želim pokvariti razpoloženja. Ampak, resno, z mojim zdravjem je vse v redu, tudi s kožo.

Imate zaradi zasebnosti vsakič istega vizažista?

Sami se ličimo. Štiri leta so se že učili ličiti sami. Vizažist pride le, ko potrebujemo bolj zapleten make-up, na primer iz lateksa. Takrat se spremeni oblika ličnic, a to so že perverzije, včasih pa posežemo po njih. Samo zato, ker si tega tako zelo želimo, je kul spremeniti svoj videz.

Na odru je vedno različno število ljudi, koliko članov šteje vaš bend?

Nismo bend, smo projekt. Več kot dva ducata nas je. Projekt ima tako glasbeno komponento kot še nekaj drugih, o katerih ne bom govoril, združuje pa krog ljudi. Ti ljudje niso v isti državi, saj že 16 let živimo v 21. stoletju, marsikaj se da narediti na daljavo. Zato nekomu ni treba leteti iz Kijeva v Bukarešto ali iz Kišinjeva v Kijev, da bi nekaj izmislil, pisal ali samo govoril. Na srečo imamo internet. Na koncertih so glasbeniki običajno drugačni. Lahko nas je 8 - to je največ, pa 5, 6 in celo 3. Odvisno od lokacije in koncertov. Ti ljudje so popolnoma brezosebni, ne obstaja nekaj takega, kar bi ta bobnar ali ta kitarist izvajal. Pevec se na žalost ne spremeni, ja - tehnično je to težko narediti.

V času obstoja skupine je z vami sodelovalo veliko tretjih oseb, kako spremljate uhajanje informacij?

Nemogoče je popolnoma odpraviti uhajanje informacij. V Moldaviji poznam vsaj tri novice, ki so zelo zabavne. V tisku, takoj ko me niso poklicali: Andrej, Roma in Sergej. Dokazovanje identitete je zelo težko. Zelo se moraš potruditi, takih ljudi še nisem srečal. Poleg tega obstaja pravna komponenta - razkritje informacij bo drago. Celo nespodobno drago. Poleg tega izbiramo ljudi, ki stvari vidijo enako kot mi. Še ena točka, na katero sem ponosen, je, da javnost v Moldaviji in Romuniji bojkotira novice, ki se začnejo z besedami "ugotovili smo identiteto pevke skupine Carla's Dreams". Ljudje objavljajo takšne novice in jih takoj prepovejo, publikacije, ki te novice distribuirajo, pa imajo veliko sovražnikov. Javnost sama noče vedeti, kdo smo. Zato novinarji izgubijo zanimanje, saj ni povpraševanja po teh novicah.

A se je izkazalo, da gre za dvojna merila?

Se strinjam. Mislim, in večina ljudi misli, da je resnica nekje vmes. Bolj relativno ko gledaš na stvari, mirnejše in lažje je zate življenje. No, ja, zgodi se tako in tako: tako pri nas kot pri vas.

Tuji novinarji trdijo, da ste nekdanji član moldavske skupine In Quadro, ki jo je produciral Alexander Russo. Kaj lahko rečete o tem?

Poznam Aleksandra Russoja in Ivana Lazolvana - ta je član te skupine. Dejstvo je, da je bila pred nekaj leti novica, da sem bivši solist ali član te skupine. Eden od članov skupine In Quadro - Andrey - je dejansko delal z nami v nekem letalu. Nekako so ga novinarji poklicali in povprašali o tem, odgovoril jim je nekaj nerazločnega in tako se je pojavila novica. Zato me imajo za Andreja. Odgovorno izjavljam, da temu ni tako! Nikoli nisem bil član skupine In Quadro in z njo nimam nobenega odnosa.

Kako znaš tako dobro rusko?

Nekateri mislijo, da imam sorodnike v Rusiji. Nimam ruskih korenin. Jaz in nekateri fantje smo iz Kišinjeva in tam precej velik del prebivalstva dobro govori rusko. Poleg tega je bil pred razpadom ZSSR vaš jezik naš državni jezik. No, poleg tega je svojo vlogo odigral tudi vpliv medijev iz Rusije. Zdaj je v projektu nekaj fantov iz Romunije, nekaj iz Ukrajine, zdaj bom morda vzel iz Rusije.

Čez nekaj dni boste izdali novo pesem, povejte nam o njej.

Pa pesem je tako-tako. Ne, pravzaprav je zelo kul. Ideja je lepa. Skladba se bo imenovala "Triangle" ali "Triangles", nismo se še odločili. Toda posnetek je že domišljen: z moralnega vidika bo gledalec zelo težko ugotovil, za koga je. Vsi imajo prav.